حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1393/08/26 khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

چرا يک کپسول ۷ هزار توماني در مشهد ۱۵ تا ۲۰ هزار بايد فروخته شود؟

بابا تو را به خدا مسئولان به داد مردم برسيد! بيکاري در مملکت امان مردم را بريده است.

توصيه مي شود اين بار مجلسي ها وزير علوم مورد اعتماد خود را به رئيس جمهور پيشنهاد کنند! کاش در ساير زمينه ها هم همين قدر سخت گيري و پافشاري مي کرديد.

بعضي از نماينده ها مثل احمد توکلي و رسايي، حسينيان و کريمي قدوسي فکر مي کنند رئيس جمهور بايد براي انتخاب وزير علوم با آن ها مشورت کند و دست از لجبازي برنمي دارند. اگر روحاني يک نفر از جبهه پايداري به عنوان وزير علوم معرفي کند براي اين آقايان خيلي جذاب خواهد بود.

آقاي نعمت زاده! لطفاً دلتان به حال ملتي بسوزد که شما را به اين منصب رسانده اند نه اين که در انديشه فروش سيگارهاي آمريکايي باشيد که عامل اصلي انواع بيماري هاي صعب العلاج و خطرناک مانند سرطان است!

دقت کرديد در ايران هر اداره يا سازماني قوانين و مقررات و فرمول هاي بين المللي را تغيير مي دهد؟ مثلاً راهنمايي و رانندگي با تغيير حق تقدم در ميدان ها و ممنوعيت گردش به راست در چهارراه ها و بانک ها تغيير فرمول وام حدود ۸ درصد سود دريافتي از نرخ سود اسمي بيشتر دريافت مي کنند ولي براي پرداخت سود به سپرده گذاران از همان فرمول رايج بين المللي پيروي مي کنند.

چرا بايد در رسانه به اصطلاح ملي هميشه عده اي خاص و تکراري با يک طرز فکر به عنوان کارشناس حضور پيدا کنند؟!

مي خواستم خدمت رسايي بگويم شما که روز دادگاه آقاي مهدي هاشمي به دادگاه رفتيد. شما که هميشه دايه مهربانتر از مادر هستيد پس چرا به دادگاه محمدرضا رحيمي و سعيد مرتضوي نرفتيد؟





:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1465274446